İSDL SSS

www.ehizmet.tenmak.gov.tr adresine gidiniz. İlgili herhangi bir kişinin e-devlet şifresi ile giriş yaptıktan sonra, arama çubuğuna talep ettiğiniz hizmetin (Kalibrasyon, Referans Işınlama…) adını yazınız. Seçim yaptığınızda ilgili uygulamaya yönlendirileceksiniz.

Uygulama üzerindeki adımları izleyerek başvuruyu tamamladığınızda, başvuru formunuz görüntülenecek ve en başta belirttiğiniz e-posta adresine başvuru formu pdf olarak, girdiğiniz telefon numarasına da SMS ile bilgi gönderilecektir.

Başvuru tamamlandıktan sonra ödeme aşamasına geçebilirsiniz.

KDV dahil olarak açıklanan hizmet ücretlerine ait tablomuza, https://www.tenmak.gov.tr ana sayfasında yer alan “Hizmet ve İşlem Bedelleri Listesi” sekmesine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Ziraat Bankasından, ister interaktif bankacılık uygulaması aracılığı ile ister şubeye giderek Online Kurum Ödemeleri işlem menüsündeki Diğer Ödemeler, Diğer Kurumlar, TENMAK ödemeleri seçildikten sonra, kurumsal başvurularda başvuru sırasında belirttiğiniz vergi numarası, kişisel başvurularda ise yine başvuru sırasında belirttiğiniz TC Kimlik Numarası ile sorgulama yapılması gerekmektedir. Sorgulama sonrasında başvuru formunda da yer alan tahakkuk numarası ve tutar görüntülenir. Doğruluğunu teyit ederek ödemeyi tamamlayabilirsiniz.

 

Ödeme tamamlandığında otomatik olarak ilgili Birimlere bilgi gönderilmektedir.  Ödemeye ilişkin ayrıca bilgi göndermenize gerek yoktur.

 

Ödeme sonrası başvurunuz tarafımızca 2 iş günü içerisinde kontrol edilerek onaylanacaktır. Onay mesajını aldıktan sonra cihazlarınızı/ürünlerinizi göndermeniz gerekmektedir.

Başvuruyu tamamladıktan sonra hatalı giriş yapıldığını fark ederseniz, ödeme yapmadan bu başvuruyu göz ardı edebilirsiniz. Ödeme yapılmayan başvurular 15 gün içerisinde otomatik olarak iptal edilmektedir.

Ödeme yapıldığı durumda ise, başvuru numarası, kuruluş adı, IBAN bilgisi ve iletişim bilgilerini içeren bir ücret iadesi dilekçesini başvuru yapığınız laboratuvarın e-posta adresine göndermeniz gerekmektedir.

Ankara için : Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

İstanbul için : Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Başvuru yaptığınız yerleşkeye ait aşağıda verilen adrese kargo yoluyla gönderebilir veya elden teslim edebilirsiniz.

NÜKEN-Ankara Yerleşkesi:

İkincil Standart Dozimetri Laboratuvarı

Saray Mah. Atom Cad. No:27

06980, Kahramankazan/ANKARA

Tel :(0312) 8101696

e-posta: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

NÜKEN-İstanbul Yerleşkesi:

Yarımburgaz Mah, Nükleer Araştırma Merkezi Yolu

34303 Halkalı, K. Çekmece/İSTANBUL
 Tel :(0212)4732600
 Faks : (0212) 473 2629

e-posta: Bu e-Posta adresi istenmeyen posta engelleyicileri tarafından korunuyor. Görüntülemek için JavaScript etkinleştirilmelidir.

Hizmetin tamamlamak için taahhüt edilen süre en geç 20 gün olarak belirlenmiştir. Bu süre cihazların laboratuvara ulaştığı tarihte başlamaktadır. Cihazın özellikleri, başvuru yoğunluğu ve laboratuvardaki iş yüküne bağlı olarak hizmetin tamamlanma süresi değişiklik göstermektedir. Ortalama olarak gönderdiğiniz cihazınızın 2 hafta içerisinde size dönüşü gerçekleşmektedir.